ניהול ארגון, חברה, משרד, או כל בית עסק, הוא לא דבר קל, בעיקר בזמן שנפח המכירות הולך וגדל, תזרים המזומנים משתנה, בזמן שיש לנהל מעגל לקוחות גדול ובעיקר כאשר רוצים להגדיל את בית העסק ולהפוך אותו למצליח.
אחת הדרכים להצלחה, היא בחירת חברת תוכנה נכונה אשר תוכל להתאים לכם את מערכת פריורטי בסדר גודל הנכון, וזאת בהתאם לצרכי הארגון שלכם, בהתאם לגודלו ולצורת עבודה המתקיימת בו.
אנו בחברת Priotech מבצעים את ההתאמה עבור כל לקוח, להלן כמה דוגמאות שיעזרו לכם להבין האם אתם זקוקים למערכת כמו Priority .
Priority תוכנה מושלמת עבור ארגון בכל גודל ובכל תעשייה
כיום, מנהלים רבים בישראל מחפשים אחר מערכת טובה וכוללת שתחול על כל אגפי הארגון ותסייע, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, לנהל בצורה אפקטיבית את הארגון.
אחת התוכנות המומלצות היא פריורטי, תוכנה המסייעת לנהל את כלל הארגון בקלות, תוך סנכרון ושליטה של מנהלים בפעולות שנעשות במקום. בנוסף לכך, המערכת מאפשרת סנכרון וניהול טוב יותר של מחלקות השונות בארגון.
באמצעות התאמת תוכנה באופן אישי, בתוכנה ניתן לקבל מידע על מלאי, הנהלת החשבונות, מידע אודות לקוחות, עסקאות, כמו גם על פעולות עובדים ועל מצבו של שירות הלקוחות והשירות הניתן ללקוח בסניפים שונים של הארגון.
מתי תדעו כי אתם זקוקים למערכות כמו פריורטי?
התאמת מערכת פריורטי נעשית על ידי חברת Priotech עבור כל ארגון, מהגדול ביותר עד הקטן ביותר. אתם כבעלי עסקים וחברות תוכלו לדעת שהגיע הזמן לתוכנה כזאת בהינתן כמה מצבים, כגון:
הגדלת בית העסק – אם בית העסק שלכם גודל, חשוב שתהיה לכם תוכנה קלה לשימוש שתסייע לכם לגדול במהירות וביעילות.
ניהול אגפים ומחלקות – במידה ובארגון שלכם ישנם כמה וכמה אגפים, חשוב שיהיה ביניהם סנכרון וזאת כדי למנוע טעויות ולייעל את התקשורת בין האגפים ובין המחלקות השונות.
שירות לקוחות – אחד השימושים הנפוצים של פריורטי הוא ניהול שירות הלקוחות ומעקב אחר פניות. בשל כך מומלץ לנהל מוקד שירות באמצעות המערכת.
שמירת נתונים – פריורטי מאפשרת לשמור כל נתון ופעולה אותה מבצעים העובדים תוך ניטור ותיעוד פעולות המתרחשות בבית העסק.
לסיכום, priority מאפשרת שדרוג משמעותי של בית העסק. לכן אנו בחברת Priotech עושים הכל כדי להנגיש עבורכם ועבור העובדים שלכם את המערכת, ובד בבד לספק התאמה, תמיכה ושירות.